Egentligen...

...borde jag ta på mig jobb i morgon. 8-16. Det var som vanligt en hel del annat som skulle behövts göras, men det får väl bli jobb ändå. Så nu har jag gjort det. Hej då långledighet, vi ses nästa gång.

Inte konstigt att jag aldrig hinner allt jag vill, det här med att hinna träffa alla går jättebort. När ska tiden räcka? I sådana här tillfällen är det tur att mina kära vänner är lika som mig. Inga sura miner för det. Den här hösten har jag verkligen varit sämst på att få tiden att räcka till och så trött när jag väl varit ledig att jag ändå inte orkat.

Ska ut om ett tag för att träffa mamma och göra lite ärenden.


Sitter förtvivlat och tittar på yr.no´s hemsida dag efter dag utan att finna någon tröst där. Vart tog snön vägen!?! Ska det vara så här blött och grått? Det kommer väl bättre väder, men jag avskyr att vänta.
Nä, nu lägger jag ner den här gnäll-verksamheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0