Julgranen!

I lördags bestämde vi oss för att hitta en julgran. Vi hade redan sökt tre gånger tidigare och inte hittat någon speciell. Iallafall enligt mig, jag är nämligen väldigt kräsen och pappa gruvar inför varje år som vi ska ut och söka tillsammans ;)

Granen jag ville ha, men inte fick. Pappa sa att vi inte bodde i ett slott.
(Jag som alltid trott det)

Vi sökte vidare...

..och hitade tillslut den här.

Nåja, den är fin även om den inte är som den första!

Nu sitter jag och tittar på svenska hjältar-galan och kan nästan inte hålla tillbaka tårarna. Det är faktiskt en rätt kul gala att titta på, jag blir imponerad av vad de människorna har gjort!

Återskommer senare med bilder från när vi bakade tunnbröd.

Glömde nästan en sak! Det har snöat! Känns så härligt och blev så mycket finare!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, snö snö snö! :D

2009-12-14 @ 21:54:01
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0