En del nöjer sig aldrig

Just nu befinner jag mig hemma hos föräldrarn! Åkte hit efter jobbet igår, så skönt att vara här! Träffa lilla Bonzo, som blev överlycklig som vanligt! Har varit ute en sväng med pulka och tefat, men för mycket snö så det gick inge vidare. Bilder kommer sen.

Jag skulle vilja vräka ur mig dumma saker. Funderar över hur det kan få vara okej. Irriterad, dock rör det ju inte mig så jag ska inte bry mig, men ändå. Det är dåligt, fel och orättvist. Men visst, en del nöjer sig aldrig. Ni som ska veta, vet vad jag syftar på. Ni som inte ska, får leva i ovisshet.

Det kanske är ny blogg på G... Ett litet projekt :) Vi får se vart det landar.

Tillbaka till staden i morgon, vara med mamma och mormor, det är så mysigt! Hoppas hinna träffa Linda i veckan, ja ja ja:D O ser verkligen fram emot helgen, som jag saknar dig Sandra!

Nu ropar mamma och säger att det är fika, hemgjorda semlor, hur gott är inte det?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : nae, jag är en katastrof på designer, men min kusin börjar bli duktig på de (:

2009-02-22 @ 16:51:24
Postat av: Anonym

Jadu.. du kan kontakta henne på: [email protected] (:

2009-02-22 @ 22:27:36
Postat av: Jajjan

hmmmmm! Vad det om nått vi diskuterade när du var här?

Hahha, de kanske är mig du är vrång på!







puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0