Planen sprack

Planen var att jag skulle bli frisk snabbt, men här sitter jag, har varit sjukskriven hela veckan, fick ställa in min Umeå resa och är helt ur form. Orkar ingenting mer än att sova eller sitta i en soffa. Väldigt trist, det händer alltid när jag ska göra något kul. Men nytt datum är satt så vi satsar för fullt på det istället!

Huvudet är fyllt till bristningsgränsen av tankar. Vad är det rätta? Hur ska det bli? Vad ska jag göra? Nää, fyy jag gillar inte tankar.Bort med er!

Jag blev utmanad, och tänkte för första gången göra utmaningen också :) Tack Petra

Vilken mat äter du ofta? Mackor, om jag nu får klassa det som mat.

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till och duka av? Av någon märklig anledning så dår jag väldigt ofta hjälpa till med allt.

Var sitter du helst när du bloggar?  På min obekväma pall, framför datorn.

Köper du ofta Triss? Aldrig, det är inte min grej att vinna.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester? Det är rätt jämt mellan Cypern med famljen och Grekland med mannen.

Vilken TV-kanal tittar du mest på? Just nu har jag ju nästan inga, så det är för tillfället ovanligt mycket SVT. Men 5.an är nog det jag föredrar.

Regler för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem på deras bloggar. Be dem kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

De utvalda är....

Jessica...
...Åsa...
...Linda N...
...och varsågod Sara


Fredag kväll, jag hoppas ni har det lite roligare än mig, kikar let´s dance och har ont i magen. Har åkt tillbaka till staden, fast det har varit skönt att vara hemma när febern var som högst. Det var länge sedan hela familjen var hemma och sjuka samtidigt, efter ett tag blir alla fruktansvärt uttråkade, speciellt Bonzo, som vid varje rörelse hoppat rakt upp i luften med förhoppning om att någon skulle orka leka med honom!

Nu blev jag trött.

Vill tacka för omtänksamma kommentarer, och det skulle varit guld att bo nära dig Åsa!

Ha en kanon helg,  håll er friska!


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack ska du ha din fis!

2009-02-08 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0