Be the change!

Då var det ny president i USA, hoppas han gör ett bra jobb. Han verkar vara en så bra människa! På tal om bra människor så verkar även Ara Abriamian (stavning?) vara en otroligt sympatisk människa, kolla på Mästarnas Mästare på 1.an så ser ni vad jag menar. Det går kl 20,00 på tisdagar. Nu när jag bara har kanal 1,2,4 och 6 så har mina tvvanor ändrats radikalt! Men just det här programet är kanon bra! Inget tjafs och gnäll, bara massa kända idrottsmänniskor som tävlar med och mot varandra i alla tänkbara saker. Jag rekomenderar!

Nu när Obama ska installeras är det full fart i landet! Nästan 2 miljoner är där för att vara med om det historiska ögonblicket. 7000 bajamajor hade de ställt upp på ett stort fält såg det ut som och ett hotelrum som i vanliga fall kostade 1400 per natt gick nu på 7000 och man var tvungen att boka minst 3 nätter! Tänk om det hade varit så i sverige när vi får ny stadsminister!

Jag hade fel om den där tanten jag skrev om, hon är 72 år och går på gymmet 6 dagar i veckan! Phuuu! Blir trött bara av att höra det, men så pigg vill jag också va när jag är 72! Det är ju aldrig försent att börja!

Gjorde nått nytt till middag, pasta med krämig sås och kyckling, vill va lika bra som mamma på att laga mat. Min mat duger, men det blir aldrig lika bra som när hon gör det! Petter råkade ut för mitt "hungershumör". Vilket inte är att leka med, det kommer fram ett litet monster när jag är hungrig! Som tur är försvinner det lika snabbt som det kom när maten landar i magen! Tur för honom ;)

Känner att jag behöver lite sommarbilder i detta ruskväder.....


Lääääängtar!
Fler bilder blir det inte när uppkopplingen väljer att jävlas!


Nu kurrar magen igen, Petter kommer väl hem från träningen snart! Då är det dax för dagens bästa mål, kvällsfika! Gott! Bröd o massa smör o O´boy ;) Jag skulle kunna leva på det!


God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fy sjutton så härligt det ser ut. Jag vill ha sommar <b>nu</b>.

2009-01-21 @ 18:55:30
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0