Dejtat

I går hade jag en dejt med Linda! Jag gick därifrån med ett leende på läpparna, vilken härlig tjej! Så roligt att hon nu inte bor mer än några minuter från mig! I like! Det var 6 år sedan vi umgicks sist! Men super kul med en spontan människa!

Har även hunnit dejta Erika och min Sara! Jobbar, varit hem för att leka med Bonzo...ja det är väl det jag gjort. En blom-dejt ska jag på snart också!

Mindre än 2 veckor kvar till Umeå, Sandra och kattskrällar! :) Jag är rädd för katter, de är lömska och hugger en i fötterna när jag ska sova. Sandras katter gillar tydligen det så jag kommer vara livrädd! haha.

För er som missat det så är det söndag, full fart! Massa kul att se fram emot, kanske en dejt i kväll också. Livet är så härligt ibland! Nu saknas det bara lite sol-

Jessica är det långpromenad på G snart?

Ta det lugnt

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag saknar dig, kom hit!!!

2009-01-25 @ 20:27:02
URL: http://lindalai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0