Ego-tid

Nu är det välförtjänt ego tid på mitt schema! Tog nyss en lång dusch, med hårinpackning, peeling och hela köret. Synd att jag gjort slut på mina produkter från body shop, dags att införskaffa nya! Jag vet att jag sagt det förr, men det tål att upprepas, deras produkter är fantastiska! Ska sätta mig och bläddra i min glamour tidning som jag fick av bästaste mormor när jag var där och åt middad tidigare. Det är så skönt att bara sitta och prata med henne!

Morgonen började inte så bra! Jag bestämde mig för att ställa klockan på 6,30 för då hade jag ju 20 minuter att göra mig klar på, men ångrade mig, tänkte att stressa är dumt så jag ställer bak klockan en kvart. TRODDE JAG JA! När jag vaknade och väl kvickande till slog det mig att jag måste varit väldigt virrig igår jag hade ju ställt fram klockan en kvart. Men jä*lar vad effektiv jag blev på 5 minuter var jag färdig och ute! Fick tugga i mig en torr brödbit på bussen. Härlig start.

Hade svårt att sova igår, hade läst om Mengele "dödsängeln" i Auschwitz. Riktigt, riktigt vidrig läsning, blev illamående. Storhetsvansinne är snudd på underdrift. När jag blir illamående bara av att läsa en artikel i en tidning så funderar jag över hur de stackars människorna ens klarade en dag där.  En gamal klasskompis vars morfar var fånge där föreläste en gång på vår skola, han hade så svårt att prata om vissa bitar och sa flera gånger att mycket hade han inte ens berättat för sina barn. Det går verkligen inte att förstå. Men jag ska vara väldigt glad att jag inte vet mer.

För att prata om något roligare, har haft riktigt trevligt med söta Erika i går och idag! Tackar för det! Härlig tjej. I morgon är jag helt ledig! Sovmorgon here I come!

Nu äntligen har jag tagit mig i kragen och lagt upp bilderna på datorn, så här kommer det....

middagsfix på nyår

Tjejen som våldskramar. Där blev det nytt år!

Vi med stil!

Jag och min Bästa Linda! Den Bästa kvällen, kommer minnas den!

Bror med sina favorit damer.

Bus med min favorit! Tänk om man var lika lättroad och bekymmersfri som honom.Han lever för att leka. Behöver bara tänka på min lilla tuss så ler hela jag!


Nu ska jag lulla runt lite för mig själv en stund innan mannen kommer hem från träningen! Jobbigt med så sen träning. Men han är bra :) Undrar just om han vill ha ha fika?! Förmodligen.


God natt på er, hoppas ni sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0