Idag är en dag...

...med dåligt väder, men som tur är kan man ju vara inne!

Ska ringa mina babe nu och höra vad hon pysslar med. Mysa med henne är ju bland det roligaste jag vet!
......Middag och film, inte illa det ;) Vår favoritfilm och favorit mat!

Vad att göra nu då? Stryka kläderna som jag skulle gjort för flera dagar sedan? Kanske det. Sortera garderoben!! Snart får någon komma hit och tvinga mig att göra det! Måste måste måste!

Åhh, jag köpte en ny väska och en jacka igår! Riktigt nöjd blev jag.

Sommar o sol hade inte varit helt fel nu, jag vill ta fram mina klänningar och skor....stackarna ligger bara o dammar nu!
Jag saknar alla mina skor, jag gillar inte varma och tjocka kläder! booooo! I-lands problem, inget att lyssna på! ;)

Nu ska jag ta tag i mina garderobsbekymmer!


Vi hörs senare, ha det så mysigt i rusket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ju mer man är ute ju större är chanserna att ta bra bilder ;) du har väldigt fina bilder du med! =)

2009-01-14 @ 21:51:28
Postat av: sara

mäh du visade aldrig din nya jacka...buse!

tack för maten och sällskapet!!!

PUSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0