Det här är mitt år

Det är ganska skönt att vara utan internet, lite trist ibland, men jag sitter inte där och sölar i onödan. Mannen har snabbt fixat sig ny uppkoppling, men jag är inte känd för att vara snabb när det gäller att fixa sådana saker!

Måste ju berätta vad som hänt sista veckan! Året har helt klart fått en intensiv start, nyår firades med Jocke, Emilia, Tommy och mitt gull, Sara. Trevligt hade vi, åt och drack väldigt gott. Sedan hamnade jag mycket oväntat på samma fest som mannen, efter det bar det av tillbadhusparken för att skåda fyverkerierna. Rätt så kallt ute så vi hjulade hem och spelade spel. När det var dags för Jocke och Emilia att fara hem har bilnycklarna spårlöst försvunnit! Totalt borta, finns ingenstans. Men rutan på bilen fick klara sig, för Jocke upptäckte att bakdörren tydligen inte gick att låsa, så han kom iaf åt extranyckeln.

Årets första dag spenderade jag i Torvalla, lugnt och skönt med god mat och trevligt sällskap. Fick en nyårs present också, något som jag hoppas ska hjälpa min mage! Håller tummarna. :)

På fredagen var det jobb som gällde, efter det var jag inbokad på laserhallen, så där var vi ett gäng och lekte ett tag. Gick på bio med mannen senare, the day the earth stod still är ingen kanonfilm, men nu har jag sett den.

På lördagen var det mys heeela dagen, var med Linda och hade det helt otroligt roligt! Så mycket kärlek till dig! Det är så härligt att alla är hemma över jul och nyår, och trist att det nu är över igen. Jag saknar er redan!

Till det roliga, det spökar i min lägenhet!! Har alltid misstänkt att det finns någon mer än jag där, och nu är det bevisat! Ni minns den försvunna bilnyckeln, jag hittade den igen, i min garderob!!! Där ingen av oss var in under hela nyårskvällen!! Sjukt, den låg inte ens längst upp utan i mitten av min enorma klädhög! Otäckt! Dessutom har den försvunna hemtelefonen kommit tillbaka, den fann jag på min skohylla som jag har granskat både en och två gånger! Men det är ju skönt att veta att jag aldrig är ensam iaf, haha! :S

Har jobbat en 10 timmars dag och känner mig rätt uttråkad nu.  Ganska trött också, skönt att det är öppet som på en söndag i morgon. Åker hem till mamsen och myser efter jobbet.

Bidde bara text i dag, bilder får ni senare! Jag undrar om jag har lyckats tjata så pass mycket så att vi åker till IKEA på onsdag, hoppas hoppas!!

Ha det så undebart! Jag skickar en stoooor kram och tanke till min tjej!
Over & Out



Kommentarer
Postat av: Peter

Oh shiet!.. spökar det?! :O

2009-01-05 @ 22:50:20
URL: http://pjoter.blogg.se/
Postat av: ullis

ja hålle med dej om internetet :-) haha! kramar

2009-01-07 @ 07:58:33
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-01-08 @ 20:14:35
Postat av: moster tita

hej studs malla:) ville bara kommentera ditt "spöke" Jag har en dam på jobbet som är några över 80 hon har oxå ett spöke som gömmer och stjäl saker. så därför "stoppar hon undan sakerna"? så att spöket inte ska hitta dem...... smart va!

kram!

2009-01-08 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0