Järnspikar!

Tänkte lägga mig på spikmattan ett tag, men jag saknar verkligen tålamod ibland. En halv minut, sedan ansåg jag "behandlingen" var avklarad! Snabbt och enkelt! Tyvärr tror jag resultat uteblir!
Riktigt härliga taggar!
Kan ni som nu känner min pappa tänka er att det är han som äger denna?? Jag tycker att det var hysteriskt roligt när jag såg vad han fått från sitt jobb! Han muttrade en hel del över detta spektakel som nu mer fungerar som dammuppsamlare hemma hos familjen Eriksson!

Ska försöka ett lite längre tag sedan, kanske går lättare om jag har nått att läsa, så jag inte hinner tänka på hur otroligt trist det är att ligga helt still på rygg!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0