Uppe med tuppen!

Man kan ju fundera vad JAG gör uppe den här tiden (har varit vaken en o en halv timme också) är ju inte en morgonmänniska direkt. Det är så här, Petter är nu på väg ner till Västerås för att provspela där. Så vi får se hur hösten ser ut. Många förändringar på gång. Själv avklarade alla samtal som skulle ringas igår, så nu närmar det sig!


Där var lite blomsterprakt.

Fin dag igår, för er som inte tagit er ur sängen än kan ja berätta att det var solsken i morse, men nu är molnen täta! Packa, plocka ihop, vänta på att mamma ska hämta mig och tillbringa helgen i skogen, så ser planen ut. Även Jessica befinner sig där!

En systemkamera, ganska nära nu! Dock väldigt svårt att veta vad jag ska/vill ha. Men det blir nog bra tillslut!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja jag vill verkligen köpa kamera men velar fram o tillbaka. Jag tipsade om canon eos 400d men har upptäckt att den visst inte görs och säljs längre. Så nu är jag inne på en canon eos 1000d som är deras "nyare version" av samma kamera. Ett tips är också att köpa via någon webshop(Siba, Elgiganten eller Onoff) Har jämfört priset på Siba internet och i butiken och skilde 1000 kronor. Och det kan man ju göra något roligare för=) Ha en bra helg ute i skogen. Pussokram

2009-07-23 @ 22:23:36
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0