News

  • Att sola i solarie är lika cancerframkallande som rökning och arsenik Känns inte så frestande att lägga sig där när man vet vilka riskerna är. Jag har bara solat några gånger, men tänk de som är där jämt! Som året runt går med en extrem bränna. Kanske är dax att lära sig använda BUS!? :)
  • Min gamla busschaufför har drunknar hemma i sjön. Det är obehagligt att veta att en fullt frisk människa bara kan dö så där, min rädsla för djupt vatten kan nog bero på just detta. Vila i frid!
  • Sex And The City (den andra filmen) kommar att dröja på grund av att de tvingas skjuta upp inspelningarna, typiskt.

Det är torsdag gott folk, yran startar, men jag tänker bara gå på lördagen. Hoppas att vädret beter sig. 4 dagar kvar på semestern, sedan ska jag fixa allt med jobbet!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofi H

Tack så jätte mycket! :-)



Ser att din blogg pryds av en hel del bilder den oxå. Ska kolla igenom den lite senare.



Ha en fantastisk dag!

2009-07-30 @ 15:12:15
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0