Ett sånt liv vi lever

Jag och Jessica dag 2.

Damen bjöd mig på kräftskiva och räkfrossa, smakade himlans bra. Blev även bästa kompis med världens sötaste katt! Tyvärr hade jag glömt kameran, men Jessica har bildena :D Sedan kikade Jens och Tomas upp, köpte hundar och tänkte åka på packethåjlaren. (väldigt internt) Vi gick ner till Jens för att beskåda deras små sockersöta kattungar.

Sedan satte vi oss i bilen för en minst sagt turbulent bilfärd!
Lugnt och mysigt?! Detta är en klassisk "skenet bedrar" bild! De var värre än de västa barn man kan tänkas ha i baksätet. Jessica är en mycket skicklig förare som klarade av denna tur. Vad som helst kunde komma flygandes från bakre delen av  bilen. När vi väl lämnat av passagerarna rullade vi i väg på ännu en björnsafari. Önskan är ju at få se en nalle i sin naturliga miljö, men inte heller denna dag hade vi turen med oss. Björnarna uteblev men 4 älgar stod till vårt förfogande!

Synd att inte kikaren tar kort, kameran fixade INTE avståndet, men om ni har riktigt bra syn så har hon faktiskt en älg i sikte där.

Är inte helt säkert på att detta är rätt? Vi tyckte iallafall att det var en lite udda plats för denns skylt. Finns ju knappt ens en väg där!

Underbara dag och kväll! Enda missöded var när min tå i en hiskelig fart sparkade in i tröskeln, tror det blev en spricka för jag kan inte böja på eländet.

Det var allt för idag gott folk, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0