Bilbingon!


På söndagen brummade jag och halva familjen Persson iväg med Jessicas nya vrålåk på bilbingo :) Bilbingo i sig var väl inte så actionfyllt, men med rätta sällskapet blir ju allt bra ändå! Hade lite svårt att förstå den ensamma damen i bilen bredvis oss, hon satt där själv o kedjerökte med alla sina bingo brickor!

Hoppas att jag snart kan fara ner till Sthlm o träffa er igen (Åsa o Ola). Det är alltid lika roligt!
Jessica, vår shoppingtur ska in i schemat också.

En till sak, i fredags sa Petter att jag skulle få en present, det är inte alla gånger hans presenter är bra, oftast är det nått jag själv glömt någonstans, men denna gång var ett undantag! Fick nämligen en bärbar dator :D Glada jag!

Nu ska jag kika på morden i Midsomer, jag o pensionärerna ;)

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0