Varit på Dejt!

Pojkvännsfri, vet ni vad jag gör då? Jo jag går på dejt! En riktigt bra sådan också, kanske den bästa någonsin! Vi åt middag både förrätt och varmrätt. Sedan gick vi på bio, såg The Proposal och skrattade så att min kära dejt blev tvungen att ta fram astmapuffen!
Fick till och med en kram när vi skilldes åt, låter väldigt lovande i mina öron!

Vi har dessutom planerat in nästa dejt, en tur till Sundsvall och IKEA på lördag (första semesterdagen). Vi går väldigt snabbt fram som ni märker ;)
 Thäänks for tonight darling!

Några ord om filmen vi såg då, The Proposal, det är en jätte charmig film även om den är "klychig"! Inte ofta jag verkligen skrattar när jag är på bio, men ikväll hände det många gånger! En lättsam, rolig,  feel good rulle!
Ni kanske undrar var mannen tagit vägen!? Han åkte iväg på en spontan  mini roadtrip med grannen Petter, så en ensam kväll som denna ska jag roa mig med lite 2½ män,  scrubs, kvällsfika och nagellack, allt Petter inte gillar, synd om mig va? ;) 
Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan....TACK så mkt för ikväll darling...Kunde inte ha haft en bättre kväll med dig o som jag sa du e verkligen snäppet bättre än cowboysen....=P



Ser redan fram emot lördag o IKEA tripp vi gör våran egna lilla roadtrip helt enkelt...=)



kramisar

2009-07-08 @ 23:29:52
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0