Beslutsångest! Så hjälp mig då!


Jodå, det var en aldeles ypperlig dag!

Ser denna bil överallt nu, kul!

Jag har beslutsångest, vilken klänning? Nån av dessa? Eller någon av de andra 100 st som hänger i garderoben!? HJÄLP! Det finns risk att jag går naken annars!

Fotboll, hela familjen rullar snart in. Umeå, i morgon, återkommer till Östersund på onsdag efter en sväng ner mot Bollnäs hållet. Jo visst, jag trivs bra i min väska. Vi är väldigt goda vänner och reser numera aldeles för ofta med varandra! Uttråkad?! Hur ska jag hinna bli det?

Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Madde

Om du har besultsångest vilken du skall ha på dig på onsdag så tycker jag den som ligger under svarta! :) Sommar och fin!

2009-06-07 @ 13:49:40
Postat av: Linda

Jag tycker den med fluffet! Men du kanske har bestämt dig redan? :) Imorgon ska jag få/kräva mitt schema, så då kan vi planera!! Puss

2009-06-07 @ 23:11:45
Postat av: Jajjan

Gå naken vettja. Typiskt du. HA!

2009-06-09 @ 12:03:37
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0