En söndags promenad!

Förkyld och jäklig, men fick en härlig promenad med Linda i något som liknar sommarväder!

Bebisen har vuxit väldigt mycket, men fortfarande mysig!

Linda, du gjorde min dag, tack :D Känner mig lite piggare iallafall, handlade dessutom mat ifall jag skulle bli supersjuk måste det finnas hemma. Har ju ingen som kan springa för att handla åt mig om jag blir sugen på nått ;) Ska laga middag och två luncher idag, så att det bara är att ta med! Blir billigare så!

Nu tänker jag ligga inne (synd med tanke på vädret) resten av dagen och hoppas på att det är mycket bättre i morgon när en lång arbetsdag väntar. SMHI har sagt att det ska bli varmt i veckan! Hoppas hoppas!

Mitt nya liv då?! Än så länge går det strålande, jag har gått flera mil denna vecka, ätit bättre och sovit lika länge. Men INGEN O´boy! Helt otroligt!



Världens bästa människor har jag runt mig

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha var det jag som fick dig att starta ditt O'boy-drickande med kneipp-mackor med ägg på och ett glas o'boy till=p. Jag klarar mig inte utan min o'boy iallafall=). Ses snart. Kram

2009-06-21 @ 18:04:20
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0