Lantligt


http://www.countrystyle.se/ Titta in på denna sida, jag är såld!



Denna bok ska jag söka rätt på!

Vill fixa nu, vill vill vill! :D Men än så länge får jag drömma, ett hus skulle tveklöst vara underbart att ha, är dock inte redo för det ansvaret än, men med en ny större lägenhet kan man ju fixa mycket också.
Blir nästa lite sjuk av att titta på allt detta! På tal om sjuk är det en väldigt seg förkyling som jag dragit på mig! Ovanligt va!? Har lock för öronen som är tjockare än alla grytlock som finns, så hörseln har halverats!

Nu gör jag kväll, fika och tidnining, sova några timmar och sedan återvänder Bonzo på morgonen när bror ska på jobbet.
Sov så gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0