Nu är det så här...

...JAG HAR BLIVIT FÖRÄLSKAD!

Har mailat uppfödare nu, så här skall samlas information. Detta kan vara min blivande ras, måste ju hitta en som mannen klarar av. Men jag kan inte låta honom välja själv, det vore för riskabelt! ;) Jag personligen vill ju inte ha något annat än samojeder, men om inte det går får man väl enas om näst bäst! (Detta än nämligen en korsning av

Chow-Chow,  Wolfsspitz och Samojed, men säg inget till mannen, jag fösöker nämligen lura honom ;) )


En vacker dag ska jag ju bli hundägare på riktigt! Nu har jag en Bonzo, men han är ju inte min på pappret.

God natt, jag måste ju lägga mig för att kliva upp i tid! (mitt nya liv ni vet) Fick en glad överraskning nýss också! Wiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0