Jag har tappat det

Svåra dagar, trött är bara förnamnet! Har nog tappat minnet och blivit förvirrad! Måndagen började med att jag blev rädd för mig själv på jobbet. Stod och diskade, fick för mig att någon kom smygande (inte ovanligt) när jag vände mig om var jag helt säker på att det var någon så jag hoppar högt. Bara det att ingen var där, bara min luva.

Idag kom en kund och sa, här är högtryckstvätten som vi pratade om igår. Jag funderar lite och säger sedan, Jaha och vem pratade du med? Han svarar, Marlen tror jag att du hette! Kom verkligen inte ihåg att jag pratat med honom. Kan man träna minnet på något vis?

Borde göra en "tidig" kväll och se om huvudet tänker hänga med mig i morgon.
Har nu fixat mina två långdagar på jobbet. Fem timmar i morgon, men det är ju bara halvdag! Härligt.

Natti natti! I morgon tar jag nya tag, betydligt piggare hoppas jag, så att inte mina kollegor och kunderna ska tro att det är fel på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0