Härligt, suverän eller bara heelt fantastiskt


I morgon åker jag hem! Att kalla det härligt är nästan en underdrift! Suveränt! Fantastiskt! Vädret ser dessutom lovande ut! Kameran följer med, så nya bildet duker upp!

Känslan av att jobba klart långpassen är så skön, jag känner mig duktig och väldigt nöjd över att få vara ledig! Tog dessutom en promenad hem :)

Nu ska jag börja med garderoben, för om jag inte fixar den ska Petter få en heldag har vi besämt, med massa roliga saker som jag måste hitta på för honom då. Det är väl mer ett hot så att jag ska ta tag i det, men de verkar för tillfället enklare att underhålla honom en heldag än att få ordning där inne.

Har jag sagt att jag älskar U21 landslaget? Det är så roligt att titta på! Wiiiiiii! Sverige- England på fredag! Missa inte det!

Ha det bra, jag återkommer om några dagar!

OVER & OUT

Kommentarer
Postat av: Åsa

Om du behöver donera bort kläder ur garderoben på grund av platsbrist vet du att vi ses på tisdag=). Håller med om fotbollen förresten, matchen idag var så mycket bättre än när "vanliga" landslaget spelar. Kram

2009-06-23 @ 23:53:08
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0