Igår, idag och imorgon

Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now

It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
It's the risk that I'm takin'
I ain't never gonna shut you out

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away


Halo by Beyonce

Ibland slår det mig hur tacksam jag ska vara över alla de underbara personer som finns i mitt liv! Ni är guld allihopa! Äntligen har jag förstått att det är helt meningslöst att vara med människor som inte gör något annat än tar energi från en! Jag har världens BÄSTA "andra familj" , mannens familj alltså :) Det var gårdagen det, kom fram till en hel del bra saker!

Träffat min baby för en fika, jobbat, middag hos bror. Det är min dag idag det.
Pratade även med chefen, Börjar tro att jag är född med flax! Det gick precis som önskat, trodde att jag bett om för många saker och att det skulle ta stopp denna gång, men icke! Tack, tack, tack! Fick även en riktigt spännande uppgift på jobbet, skulle lyckas flytta alla varor som hade en sammanlagd yta på 5 pallar till en yta på 2, vilket är omöjligt. Men efter 3 timmar såg jag ljuset i tunneln!

Får se om det blir nått flax för mig i morgon, om turen är på min sida kommer mannen hem.
Vet iallafall att det är 4 timmars jobb som väntar, får se hur de andra timmarna ska spenderas. Någon av damerna kanske är ledig :)

Tack Sandra för denna helg!

Nu ska jag se om bror tänker köra hem mig så att jag kan städa upp den röra som blivit! Det var nämligen någon som tappade bort sin aldeles för dyra nyckelknippa! Skulle nästan tro att det är dödsstraff som gäller om den försvinner! Rotade igenom varenda jacka, väska och sko jag äger, vände upp och ner på allt! Vet ni var den låg?? Ett hyllplan nedanför den vanliga platsen! Härlig tjej, full koll! Ingen klapp på axeln för den inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0