Sommartid!

Äntligen kommer det vara ljusare på kvällen! Äntligen börjar vår och sommar närma sig! Äntligen!

Hemma i skogen har helgen lugnt seglat förbi.Vädret var jätte trist, så enda utevistelsen blev när vi tränade Bonzo. Igår var det stor besvikelse när jag insåg att kanal 6 saknades hemma, detta betydde ju INGEN fotboll! Båda mina favorit nationer spelade, i samma match! Boooooo! 0-0 blev det iallafall.

Nu ska jag dammsuga, skura, plocka saker, tvätta, laga mat, sedan efter det då ska jag inte göra någonting annat än att mysa med mig själv! Onödiga tidningar, Exotic snacks, Vindruvor, Tavlan och Film :)

Sköna söndag!

Snart är det Onsdag, då bär det av till mannen och Umeå igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0