Jag har gjort en upptäckt!

Det har redan hunnit bli torsdag, tiden flyger fram!

Mannen sitter på bussen till Umeå, själv funderar jag över var som tänker roa mig innan jobbet.
Igår fick vi god middag hos mannens föräldrar, lugn och mysig kväll.

Är det någon som vet vart jag kan hitta målarduk, som inte redan är uppspänd?! Så att jag själv får välja storlek på tavlan.

Kommer åka hem till hunden i helgen, hoppas att bror ska med annars blir det bara jag och Bonzo. Finväder vill vi ha, så att dagarna kan spenderas utomhus :)

Så till min lilla upptäckt....
Fördrev lite tid på Kiks igår och råkade då hitta epilette, ett "sandpapper" som man gnuggar bort håret på benen med. Har nu prövat och måste säga att det fungerar riktigt bra! Den fungerar även som peeling så det är ju ett plus! Jätte enkelt att använda, 5 st extra "sandpapper" följer med. Allt för 65:- Googlade och hittade andra kommentarer om den, en tjej skrev att den tog bort solbrännan. Vad hon har för ben vet jag inte, man blir jätte vit just när man använt den, men det är ju alla döda hudceller och små hårstrån som lägger sig likt ett dammtäcke som man senare duschar bort! Gnugga bort solbränna, jovisst ;) En sak bara, gnugga inte allt för hårt och länge, då kan det bli irriterat.  Jag rekommenderar!


Bädda sängen och käka lite lunch står som nästa på schemat.

Ikväll träffar jag Linda, wiiiiiii :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0