En fin dag som denna...

...ska vi äta middag hos mormor och morfar. LEDIG ju :D Det har varit två väldigt långa dagar på jobbet, blir less på det mesta där. Vissa gör inget annat än gnäller, vilket är riktigt uttråkande att lyssna på. Sedan har jag ju så klart de som gjort att man stannar där också, de som nästan alltid är glada och roliga!

Till middag igår serverade O´learys kyckling med bakadpotatis, tillsammans med en massa fotboll. Trevligt värre. Lite för många tvapparater bara, det blir så jäkla svårt när jag kikar på en match men lyssnar på en annan! Ingenting stämmer!

Ska skaffa mig ett eget internet idag! Vilket är på tiden. Har ett paket som måste hämtas ut också, hoppas hinna det idag!

Sitter och kollar valpar, kan man verkligen ta 8500 för en blandras!? Tydligen, fast jag tycker de var dyrt! Men dessa sötnosar då....9000, åhhh, måste nog införa ett förbud mot valpspaning snart!

Welsh Corgi Cardigan

'
Fast detta är ju min nr 1. I morgon får jag träffa honom! Denna bild får mig att längta så sjukt mycket efter våren, här låg vi ute o solade en jäte fin dag, jag på stolen, Bonzo under. Han som i vanliga fall inte har ro att vara still, men när han är med mig fungerar det utmärkt! Gull!

Nu ska jag ha en underbar dag med mannen, om det går som planerat kan jag åka till honom nästa helg. Haha, jag planerar redan och han har inte åkt än. Skärpning Eriksson!

Jonsson, jag gillade dina 2 första förslag! Deal! Eriksson hjärta Jonsson! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0