Ledighet

Fredag kväll, i en riktigt ljus lägenhet. Har satt upp nya gardiner och draperier. Känns väldigt annorlunda men jag är nöjd! Har nyss varit på taco-middag, gott gott gott! Innan det var jag upptagen med jobbet, vaknade klockan 6 i morse, är numera uppe med tuppen! Hade jordens absolut tråkigaste uppgift, tack och lov var vi 3 som jobbade med det. Nu är det långhelg, ledig enda tills på onsdag! Hur skönt som helst!

Nu har jag varit ensam i över en vecka, det går riktigt bra. Får ju mycket tid över till alla andra, inte för att det var nått probem förut. Det är ju det bästa med vårt förhållande, vi är inte en och samma person! Tur är väl det! Är glad att jag inte är så beroende. Men visst saknar jag, bara några dagar kvar nu.


Hinner med mycke shopping och klädspaning:)

Ska kika klart det sista på let´s dance, en väldigt lugn kväll. Nu har jag inget mer att skriva :)

Over & Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0