Enjoy

Härliga dag, solen steker, jag har suttit ute i hundgården och solat med Bonzo! Min lilla hund tyckte det var super bra så han kröp upp i mitt knä och sov, han får inte plats men gör det ändå. Nu har jag varit inne och fikat semla! Gott :)  Snart ska skidorna fram, (skotern är trasig) pulkan ska packas med ved och spännas efter Bonzo, sedan bär det iväg på utflykt för familjen Eriksson. Min käre vän kameran följer givetvis med!

Är väldigt glad över att jag kan vara här dagar dom denna, men i morgon åker jag tillbaka till staden! Så om det är fint väder kan ju någon av er räkna med att ni får hänga med mig ;)

Ingen tid att förlora! Enjoy the day!


(Tack älskade vänner för ert stöd!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0