Rosa, mörkt, gult

Hemma igen, var länge sedan jag sov så gott som i natt.

Vi har nu kikat på en lägenhet i Umeå, den mest rosa lägenhet jag nånsin sett (fy), det var otroligt tjejigt och långt ifrån min stil. Men det var en fräch lägenhet bortsett stilen, dock är det ju ett andrahandskontrakt så det är bara att leva med. Centralt, tydligen i ett bra område. Så nu är det bara att vänja sig med att vara ensam varannan vecka. Fixa med jobbet, min chef tycker att det är okej att vara tjänstledig, min regionschef gillar det inte. Så jag håller tummarna! Det är väldigt blandade känslor inför det här, så jag kan bara säga tack till alla som hjälper på ett eller annat sätt!

Nu är det en ledig söndag, blir nog tacos till middag. Gott:) Ska nog relaxa lite med Linda och mysa med mannen! 

Är det någon som kan hjälpa mig färga håret? :) Gärna nu! Riktigt mörkt ;)

Vart hittar jag gula pärlörhängen? Har nästan alla andra färger, men gult finns ju inte!!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin F

Jag hade ju kunnat hjälpa dig :P Har blivit någorlunda snabb på de nu xD

2009-03-08 @ 16:43:31
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/
Postat av: S

Min tjej! Hoppas allt löser sig! tycker varannan vecka-lösningen känns bättre än, för-alltid Umeå!



lööööv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0