Bara bäst!

Eftersom jag gillar bilder i bloggar och jag hellre lägger upp det i stället för en massa text så kommer här min vecka som var i bilder;) Se och avundas;)

Jag och Saris var ute och vandrade en vacker dag tidigare i veckan!

Den här måste jag bara visa, vi fick ett brev skickat till jobbet med denna lilla lapp! Det finns verkligen  ärliga människor! Det är så sött. Vi la aldrig pengen i kassan utan låter den sitta på anslagstavlan istället!

Släkten samlad för morfars 70 års kalas.

Min vackra kusin, äntligen fick jag träffa henne! Mama och moster är de andra på bilden, vackra de också såklart!

Supergod middag. Morfar blev verkligen förvånad, han visste nämligen inte om att vi skulle fira honom :)

Haha, interskämt ;) Skulle sätta en slant på att det var våran släkt som gav internskämtet ett ansikte! Love it!

Bästa bästa bästa människorns i hela världen!

En GPS till födelsedagsbarnet!

Kvällen avslutades, jag följde med morbror och moster hem, så jag bara behövde sitta 3 timmar istället för 6 på bussen upp till Umeå dagen där på!

Nu är jag uppe hos mannen, mysmiddag igår. Han är en jäkla virrkuse! Hemresa i morgon.

Over & Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0