What to do?

Kanelbulle och mjölk = hur gott som helst! Måste försöka få i mig något innan jag ska iväg och kika match och enligt mig var detta uppenbarligen ett godkänt alternativ till middag! Somliga dagar älskar jag mig själv! Ungefär som när jag flyttade hemifrån för många år sedan, då gjorde jag en hel sats med sockekaksmet, satte i mig den och mådde pyton. Men det var lätt värt det, jag gjorde det för att jag kunde!

Efter den 6 timmar långa bussresan så nådde vi äntligen slutstationen, Östersund. Ni uppmärksamma läsare la säkert märket till de lilla men ack så betydelsefulla ordet vi, det är nämligen så att mannen följde med hem! Bara tills på torsdag, men ändå. Det är guld!

Jag är sugen på att måla, inreda, träna hunden och baka. Kommer mest troligt inte göra någonting av det ikväll,
fast det känns ju bra att ideér finns!
Sådana där söta cupcakes skulle va kul att få till.


2 timmar ute i kylan, det är nog bäst att jag letar rätt på varmare kläder nu! Ikväll behöver inte jag vara ensam :D

En sak till, min "omvandling" av lägenheten har faktiskt börjat!

Over & Out!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nja våren är väl inte riktigt här än heller tyvärr. Trodde att den var det förra veckan men sen kom snön igen, idag hade vi till och med snöstorm. I bara typ tio minuter men blä ändå på snön. 1:a maj flyttar vi, skönt som bara den. Och du om du tyckte de där cupcakesen var fina kolla in, blixman.blogg.se och gå in på cupcakes i kategorin. Såna skulle jag vilja kunna göra(konstig mening=)). Kram

2009-03-24 @ 20:28:43
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0