Missing u!

Varje dag påminns jag om hur underbara mina nära och kära är. Igår tillexempel, min bästa Jonsson bjöd hem mig på lunch, sitta på balkongen och sörpla iste, surra och njuta av varandras sällskap. Middag hos mina morföräldrar och sedan en lång härlig promenad med favorit damen. Ni gör mig så glad! Kom i säng aldeles för sent för att orka gå upp och jobba, men det för inget för det är så lätt värt det!

Idag har familjen, mormor och morfar varit på Innefickan och ätit underbar mat! De lever upp till sitt goda rykte! Har man extra mycket pengar så är det värt ett besök.

Nu är mannen hemma också! Fast han har redan försvunnit, men det gör mig inget. När jag vet att han är här får han vara vart han vill :)

Bara det senaste halvåret har det kommit in så många underbara människor i mitt liv, fått tillbaka kontakten med flera stycken och äntligen insett att jag inte måste älska alla, bara nästan ;)

Då man man ju fundera över vad jag saknar!? Min Linda! 2 veckor kvar...sen så! Under tiden betyder ett sms sååå mycket! Ser fram emot sommaren.

Mina vänner, ni är bäst! Till er kan jag säga allt och lite till. Ni är guld, ni är värd ALLT för mig!


Har inte bilder på er alla tyvärr :)


Dagens känsla:


Ska göra romröra att ha på nattmackorna nu. Utgår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0