Mer än tusen ord

Känner mig yr efter all sol! Fast det står jag helt klart ut med, det är verkligen underbart! Som grädde på moset så har jag dessutom varit och är ledig! Bilder säger mer än tusen ord, så här kör vi....



 Åhh som jag älskar våren! På sista bilden ser ni mina nya löparskor, invigde dem i går! Gick riktigt bra, förutom att jag inte klarar av att springa i nedförsbackar. Men för att vara jag är det jättebra! Förut fixade ju inte mina knän att gå ens! Idag lider jag av träningsvärk och om några timmar ska det spelas brännboll. Kommer gå si så där. Kvällen skall spenderas med mina kollegor, personalfest, brännboll och grillning! Får inte glömma kameran, kvällen och natten skall dokumenteras!

Borde hitta något att ha på mig, fixa hår och makeup!

OM, jag säger om jag tar mig ur sängen i morgon ska jag sätta mig på bussen till Umeå kl 08,00! Den ni! ;)
Ha en super-trevlig kväll, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0