Kamera skrälle!

Vilka härliga dagar jag haft, en spadag med Linda, som va tiptop! Det enda negativa var väl att det inte passade så bra  att åka och besöka tjejen vi från början hade tänk hälsa på. Men det får vi helt enkelt ta lite senare, ser fortfarande fram emot det. Hemma hos föräldrarna, stökade på med allt möjligt, precis som jag vill ha det. Idag var jag dock tvungen att jobba på kvällen, men hade ju nyss Jonsson på besök så det kändes genast mycket bättre!

I morgon är det jobb som gäller, har bakat en kladdkaka som ska med. Tror vi kommer behöva den!

Har haft med mig kameran överallt så många bilder har det blivit, tyvärr är inte kameran sammatbetsvillig så ingenting kommer upp på bloggen ikväll! Gör ett nytt försök i morgon när tålamodet är bättre!

På söndag åker jag till Umeå igen! Ledig och långt bort!

Kvällsfika, satc, och sängen :D
Börjar bli något av en vana för mig, undra om det kan fortsätta även när jag blir sambo på riktigt!? ;) Eller vad tror du Petter!?
Natt på er!

Kommentarer
Postat av: Petter

Aldrig i livet, då finns det bara två alternativ 1. Fotboll 2. Massage.

2009-05-15 @ 23:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0