På bättringsvägen

Det känns faktiskt lite bättre idag! Tror att febern är på väg att försvinna helt, har dock gardera mig med ett rör bamyl i handväskan!
Ska iväg på jobbet om en timme, och har idag sällskap av vår praktikant-Hanna hela dagen, så det blir roligt! Ska även jobba lite mer med Jennie-Lie denna vecka vilket bara är positivt!

Skickar ett STORT tack till min Jessica också:) Underbara du! Ett plus den här helgen var att jag fick se två av mina kusiner och det är alltid roligt! Kom snart och hälsa på!


Saknar som vanligt min ulltuss, men åker säkert hem på onsdag, och definitivt till helgen. Skulle komma folk hem till oss och då vankas det ju alltid väldigt god mat, något en annan inte tackar nej till ;)

Måndag, ny vecka, inte långt kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0