Härliga, underbara, efterlängtade helg!

Hade en mycket trevlig dejt med Jessica i förrgår, snart börjar jag ju (nästan) kunna vara som folk igen och umgås. Hade en underbar dag hemma! Jag körde lite bil också! Gick galant enligt mig (för att vara mig). Pappa däremot tyckte att jag var extremt dålig på att använda bromsen!

Mindra bra dag idag med en galen huvudvärk som gjorde att jag inte klarade hela dagen på jobbet.

Morgondagen däremot borde väl bli bra?! Jag jobbar 11-18 efter det beger jag mig hemmåt igen:) Fixar inte att vara i stan när jag bara är less på allt!

Den här gången ska jag dessutom ta med mig kameran och Petter! :D Härliga, underbara, efterlängtade helg!

Glömde nästan en sak, det snöade för fullt medans jag var hemma, riktigt julkänslor hann jag få! Det är väldigt konstigt men för första gången sedan jag var liten känns det inte ens lite jobbigt att hösten är ett faktum och att vintern snart är här! Skönt!



Te, lite tv och en massa sömn, det är vad som återstår av denna torsdag.
God natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0