Har fortfarande lite att göra...

...därav ännu ett inlägg.

Väntar på mitt tillstånd att övningsköra och börjar bli en aning nervös nu! Skulle hemskt gärna bara skita i det nu och göra det sen. Men det får inte hända! Jag har lovat mig själv att ta tag i det här nu! Helst skulle det vara klart igår!

Har ju kört en del med pappa nu (laglöst land) och det känns ganska bra, dock kan jag inte påstå att jag alltid vet vad jag håller på med! Han säger att det går bättre och bättre, för visst kan jag köra rakt fram på en väg, växla och de grundläggande sakerna, men jag förstår att det krävs mycket mer än så!

Mina knän fortsätter att hemsöka mig! Jag förbannar dem! Lika så förbannar jag den krånglande magen och något som verkar vara starten på magsår!

I morgon är jag LEDIG, därför ska jag kliva upp klockan 8 för att lulla iväg på skovårdsutbildning! Efter det kommer min (tog mig friheten att utfärda äganderätt) Jessica in till stan! SWEET!

Mannen är inte hemma idag så det kanske är därför jag har tråkigt. Får väl fika och sedan sova så var det "problemet" löst!

Thäänks Jennie-Lie för idag :D Sötnos!



God natt på er!


Jag längtar faktiskt liite efter snö och vinter nu, har dessutom julkänslor, kanske lite väl tidigt!
Men de är absolut där;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0