Jag lever i ett mörker...

...det är inte så allvarligt som det låter, men irriterande! Alla mina lampor bestämde sig för att gå sönder i princip samma dag. Det får vara så ett tag till, tar tag i det en annan dag!

Nu är de jobbigaste veckorna över, snart börjar jag ha lediga dagar som alla andra människor.

Snart kommer min familj hit! Vi ska på Loftet och fira mammas 45 års dag :) God middag! Efter blir det tårta hos mormor och morfar! Hoppas att hon blir nöjd med presenten från mig och Henrik också (2 presentkort, en makeup lektion och en klippning)

Ringde hem igår och mamma gav luren till Bonzo, som visade tydliga tecken på att han sakna mig också, han drog till sig luren med tassarna, tryckte nosen mot den och slickade över hela telefonen! Han är för söt!

Dax att svida om till finkläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0