Men packa då!

Herregud vad seg jag är när det kommer till packning! Tror ni jag är klar än? NÄ! Har inte hämtat ner väskan från vinden än! Ska snart gå till jobbet och efter det åka till flygplatsen. Men det är lugnt, jag hinner nog! ;)

Efter diverse sura miner igår kväll fixades biljetterna så nu är det bara att vänta!

Nog med undanflykter, hämta väskan Marlen! (till och med Petter har redan packat)

Hörreni! Hur lindrar man halsbränna? Jag är inget stort fan av att stoppa i mig diverse preparat (tar tex bara alvedon ifall jag håller på att dö)  utan anser att det finns bättre lösningar, eller att helt enkelt låta saker gå över av sig själv. Men det här börjar bli störande! Någon som har nått tips?!

Okej, nu SKA jag ta tag i det här!

Sthlm- snart är vi där! Skönt!




Kommentarer
Postat av: Ola

Mild filmjölk och banan är bra grejor! Ses ikväll! // Ola

2009-10-29 @ 13:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0