Vilket tempo!

Idag började jag jobba klockan 8, vi fick en jäkla massa varor under hela dagen men fixade det galant! Sjukt stolt! Vilket sammarbete:) Riktigt roligt! Nu är dessutom denna dag som jag oroat mig för över. Mina knän gör ont, men det gick lite bättre med värktabletter. Äntligen är det helg, inte en ledig sådan, men kortare dagar ;) Min söta Erika kikade in idag också, vilka upptagna människor vi e som inte lyckats ses på hela sommaren! Bättring!

Snart kan jag vara som folk igen och börja umgås med alla jag saknar! Jessica på tisdag, SER FRAM EMOT DET :D

Det är verkligen höst nu, riktigt kyligt ute, jag har till och med satt på lite värme på elementen. Ska städa upp och ha lite myskväll sen!


Jag längtar hem och UT! Känns som om jag är instängd här!
Längtar efter grisen också:)
Kikade ut genom fönstret och såg ett konstigt sken, helt svart på himlen men en remsa som lyser helt orange!

Nu kom en chockad bror, tydligen har ett helt lastbilsbatteri exploderat när han stod över det! Läskigt!

Trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0