Tjejen med koll!

Ensam, trött och på ganska dåligt humör. I morgon ska jag och min kollega vara själva i butiken, utan chefer, utan någon alls. Självklart kommer vi klara det och jag oroar mig säkert helt i onödan. Men jag är så trött, har så ont i mina fötter, knän och rygg. Är riktigt orolig för knäna, det känns som ben nöter mot ben där inne. Har inga som helst problem att gå länge, men nu är det extremt.

Upptäckte nyss ännu ett tecken på min trötthet. Har hela veckan varit inställd på att vi ska fira mamma i morgon för att hon fyller 45 då. Har blivit lite irriterad för att pappa inte ringt och berättat hur vi skulle göra, men när han nu väl ringde och jag i sårad ton frågar hur vi ska göra och varför inte jag får veta visar det dig att det är en hel vecka kvar tills hon fyller! Jag vet väl att det är den 4.e oktober, men tydligen visste jag inte att det fortfarande är september!



Ska skissa vidare på denns bild nu, eller borde jag städa upp lite? Är pedant, men just nu struntar jag fullständigt i hur det ser ut här så länge sängen går att sova i! Nää, nu vet jag, ska pröva göra chai. Så får det bli!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0