Girls night out!

Det vankas tjejkväll! Middag i trevliga brudars sällskap! Hur kvällen slutar återstår att se ;)

Ute är det grått och regnit, det går med andra ord att vara inne utan dåligt samvete. Titta på skräpserier, snubbla runt i myskläder och bara låta tiden sväva iväg. Dock så har även denna dag några måsten, men än återstår ju många timmar!

Alla papper som kommer från A-kassan really makes me go bananas! Ringde för att be om hjälp, efter att blivit kopplad 4 gånger och väntat i lika många telefonköer kom jag äntligen fram till en dam som kunde hjälpa mig! Lite klokare, men har fortfarande inte aning om vad jag ska göra. Suck!

Blev jättesugen på bravokex, typiskt, för sådana finns inte hemma! Kanske måste knata in på stan och ta en fika?!

Dax att rycka upp mig! Har ett skatbo i huvudet som måste åtgärdas!

Ghaaa....Jag är nervös! Det är kanske inte så stressfritt idag som jag önskat.

Utgår, avgår, återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0