Keep up the good work

Vi hade tydligen jobbat på så bra att det kan bli en ledig dag i morgon! Skönt! För det dröjer till nästa gång ;) Ska bli så spännande att se hur det kommer att gå. Vad som säljer, vilka som handlar, hur många som handlar osv.



Har till och med åstakommit en middag idag! (+ i kanten till mig) Ska äta, kika film och slappa :D

På återseense!

-------------------------------------------------------------------------------------------------
update:

Tror jag är trött, har nu hoppat högt 4 gånger när jag tittat mot sängen, lyckas få prydnadskuddarna att se ut som en människa! Jiiiises, hallucinerar tydligen, en aning snurrig i huvudet kanske.

En sak till. Jag som inte tål/äter glass, varför står det minst 5 olika glassbyttor i min frys?! Finner detta högst märkvärdigt!

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Kusin F

Haha, det låter jätte bra :) Har skickat pengar med en kompis så hon har köpt ett par skor åt mig idag :D http://www.skopunkten.com/Start/Tema/SE38_KAMPANJ?art=248965

Kraaam

2009-09-22 @ 19:16:02
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/
Postat av: moster tita

grattis! till jobbet Marlen, Det satt ju som handen i hansken.

Undrar om du blir botad nu från "galna skosjukan",



många kramar/moster

2009-09-22 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0