Ett år äldre

Har hunnit bli ett år äldre sedan sista inlägget. 

Har även varit på 30:års fest, dock glöme jag kameran, så jag har planerat att stjäla bilder så fort de dyker upp på Jessicas blogg! Det var väldigt god mat och mycket trevliga människor! En kanonkväll.

Min egen födelsdag firades som vanligt tillsammans med Henrik, grillpremiären är avklarad och paketen öppnade. Är så nöjd med hela dagen.

Igår hade jag min Jonsson på besök! Mitt lilla hjärta!

Mer om allt ikväll...då ska även jag och Petter baka tillsammans för första gången!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ska ni BAKA!? Fnissade härligt åt Petters bus på facebook!! tihiiiii!



LÖVE!

2010-04-27 @ 16:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0