Första gången

För första gången i mitt 23 åriga liv har jag bakar bullar, pizzabullar för att vara mer exakt. Vackra blev de inte, men goda! Inser att jag är förbaskat svag så degen inte blev tunnare än en cm när jag kavlade! Mamma skulle skämmas!


Som om det inte var nog med en "förstagångare" så slog jag på stort och köpte ett Wii idag också! Kom på så många fina anledningar till varför jag förtjänade ett och självklart föll jag pladask för mig egen övertalning.

Så mycket mer har inte hänt idag. Nu bör jag packa så jag är redo för Sthlm i morgon!
Fast o andra sidan går ju inte tåget förrän 06:00 så jag hinner säkert innan det!

En helg i huvudstaden med damerna!
Skepp o Hoj


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Åh dom såg gooooda ut.



Lövlöv!

2010-04-29 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0