Uppskattat!

Igår kväll efter jobbet kom Lina på besök. Helt oväntat hade hon med sig en jättesöt present! Denna tekanna som ni ser nedanför. Verkligen uppskattat! Tusen tack fina du! Vi invigde den genom att genomföra ett klassiskt "kafferep".

Fick present från mannen också, som likt ett barn inte lät mig vänta tills det var födelsedag. Det skulle öppnas nu och på en gång! Paketet innehöll en väldigt fin klocka.

Jag har inte önskat mig något annat än en stavmixer och en dammsugare (något jag själv ALDRIG skulle köpa) så ni har gjort mig så glad!

Över till en annan sak, jag är Marlen "inget mellanting" Eriksson. Det är nämligen så att jag kan ha ett tredje jobb på G. De skulle höra av sig. Självklart är det inget säkert ja, men det är något annat än ett nej i nuläget iallafall! Blir lite full i skratt. Tror att jag driver med mig själv ibland.

Kvällen bjuder på 30 års fest, morgondagen på 21 och 23 års fest + grillpremiären!

Alla er träffar jag snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0