Borga forts...

Söndagen var ännu en utflyktsdag! Med en skräckfärd över en aldeles för blöt sjö! Haha, fast det är nog bara jag och Petra som verkligen förstår det där. En rejälfastkörning senare blev det äntligen fikadax!


Underbara, älskade ni!

Det var en superhärlig helg där uppe, lite synd att inte alla kunde följa med och att "lilla Frida" jobbade. Dötrist att vara tillbaka i vardagen, men där finns det ju inte så stora val.

En sak till, idag ansökte jag om att få bli studen, galenskap, jag gjorde det frivilligt! Oväntat! Väldigt oväntat!

Uppdaterandet går lite segt nu förtiden, men ledighetskommitens ordförande har helt plötsligt blivit en mycket upptagen människa! Men håll till godo, jag ska nog lyckas ta mig tillbaka till det sköna lunket igen!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej. Tänkte mest bara säga att jag bloggar igen men på nytt ställe:p. Snart ses vi:). Kram

2010-04-12 @ 20:36:49
URL: http://asapersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0