Min tuss!


Ska åka hem till min tuss idag! En kort visit över natten bara, men det är bättre än inget!

Hur tråkigt är det inte att leva utan hund jämt?! Jo, det är så pass trist att jag funderat över att skaffa katt, eller varför inte en kanin? Eller ett till marsvin?! Ni ser ju, det har spårat ut.

Dessutom spårade mitt humör ut igår, glömde både pengar och mat hemma så enda anledningen till att jag överlevde den sjätte arbetsdagen var det äpple som Anna pallade åt mig. Idag äter jag som aldrig förr, ifall mitt slarviga beteende fortgår är det bäst att bygga på fettdepåerna!

Ledig dag, HEJ!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Njae, jag vill nog äta något innan födelsedagen iaf så det får bli ngn annan klänning.



Det finns ju kattungar tillgängliga i Brunflo vet du:p.



Ses snart:)

2010-04-18 @ 20:08:20
URL: http://asaperssons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0