De förökar sig!?!

Veckans arbetsdagar förökade sig i ett rasande tempo från tre till fem stycken. Allt på grund av eyjafjallajökull (bara namnet alltså). Denna lilla vulkan har strandsatt Jennie-Lie i Thailand! Ibland går det verkligen inte som man planerar!

Min trötthet lär hålla i sig, för att jobba 11 av 12 dagar är inte nådigt! Sedan är det ju inte bara jobbet, allt annat måste hinnas också! Tur jag är tidsoptimist!

Nu ska jag åka till Maxi och införskafa veckans mat! Har äntligen lyckats tjata iväg Henrik!
Nu vill ni säkert säga åt mig att ta körkortet så jag kan fixa allt detta själv! Men vet ni, ni kommenterar så lite i vanliga fall, så ni behöver inte säga nått denna gång heller ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Heeeej...Du kan tjata på mig nästa gång så kan vi shoppa tillsammans som vi gjorde förut en gång...Det är ju bara trevligt att få umgås med dig så jag gör det gärna bakom en kundvagn...puss

2010-04-19 @ 20:13:25
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/
Postat av: SaraSahara

Tyckte faktiskt att dom kunde ha döpt den till Marlen...:) Passande!



Syns och hörs om hundra år, typ då du slutar jobba så förbannat;)



LOVE YOU!

2010-04-20 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0