Min påsk!

Ni kanske undrar vart jag har varit? Precis vad jag tänkte berätta nu!

Jag och mamma åkta på fredagen upp till Borga. Alla käkade middag tillsammans, sedan fortsatte kvällen med spel och tävlingar. Mat och lek, som det brukar! Ett av spelen resulterade i att Martins byxor sprack! Så nu vet jag att Wii spel ska spelas i oömma klädet!

På lördagen drog vi ut på fisketur, 4 firrar föll för min fina fisketeknik!

Måltid efter måltid avverkas i ett rasande tempo!

På slutet av kvällen kom även en påsk-kärring på besök!

Det var lördagen det, söndagen tar vi en annan dag. När tålamodet räcker för att ladda upp bilderna!

Nu har jag ensamkväll, mannen är och snurar runt på annat.
Lite skönt att sitta helt ensam ibland!

God kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0