De bästa människorna jag vet!

EN KRÄFTSKIVA:


Inleds med teater!?

Och SJÄLVKLART hade vi glömt en massa saker! Eftersom det händer typ varje gång är det inte längre någon som reagerar. Bristen på hattar löste ju Åsa enkelt!

Det är inte kostigt att jag ser så skeptisk ut eftersom jag fått tag i en räka på kräftskivan!

Mina 2 fina!

Bästa

Bästa

Bästa

Klart jag är glad!

Vi vill hemsk gärna visa hur akrobatiska vi är!

Försök 1

Försök 2

Typiskt Lina att ta en hund och sticka iväg!

Sällskapsspel ska också vara en tradition har jag hört!?

Zumba, är inte det något man brukar göra på kräftskivor?!

Vi blev iallafall trötta!

Nu har vår kära Åsa åkt tillbaka till 08-land. Sjukt jobbigt att säga hejdå på torsdagnatt, separationsångesten gjorde sig påmind! Fick inte ens tid att sörja eftersom jag på fredagen passade inte mindre än 14 barn!

SAKNAR ER ALLA, fast 75% av oss är kvar.

LÖRDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0